Gearáin

Táimid lántiomanta do sheirbhís den scoth agus caitheamh comhionannn a thabhairt dár gcustaiméirí go léir. Má tá tú míshásta le cáilíocht na seirbhíse a fuair tú, nó má bhraitheann tú nár chomhlíon ár gcaighdeáin na gealltanais sa Chairt do Chustaiméirí, tá sé de cheart agat gearán a dhéanamh linn.

Tabhair ar aird: Ní meicníocht é gnás gearán an QQI chun díriú ar ghearáin nó ábhar buartha ó fhoghlaimeoirí aonair. Ba chóir díriú orthu seo de mheicníochtaí inmheánacha an tsoláthraí oideachas.

Ba chóir gearáin a chur chuig an rannóg lena mbaineann.  Déanfaidh ár bhfoireann iarracht déileáil leis an bhfadhb gan mhoill nó, mura mbaineann an gearán le seirbhís a sholáthraímid, treoróidh tú chuig an gcomhlacht cuí é.

Murar eol duit ainm an té atá uait sa rannán, nó mura bhfuil tú cinnte, ba chóir duit do ghearán a dhéanamh le duine dár n-oifigigh um Sheirbhís do Chustaiméirí a bheidh sásta comhairle a chur ort.  Is féidir leat teagmháil a dhéanamh leo ((beidh ort clárú mura bhfuil cuntas agat cheana féin) tríd an gcóras QHelp   

Murar féidir le foireann na rannóige do ghearán a réiteach, nó má tá tú míshásta lena bhfreagra, féadfaidh tú a iarraidh go ndéanfaidh ball sinsearach foirne ón rannán sin athbhreithniú ar an ábhar.  

Má tá tú míshásta i gcónaí leis an bhfreagra, ba cheart duit gearán foirmiúil (i scríbhinn) a dhéanamh le Stiúrthóir na Seirbhísí Corparáideacha a imscrúdóidh an gearán ar do shon.  

Is féidir é a dhéanamh ar líne trí QHelp

Nó is féidir leat do ghearán a chur i scríbhinn chuig:

 

Stiúrthóir na Seirbhísí Corparáideacha

QQI

26/-27 Lána Denzille

Baile Átha Cliath 2

04_QQIWebPattern-Certs