Ár ról

  • Socraímid caighdeáin do Dhámhachtainí QQI ag gach leibhéal den CNC
  • Déanaimid dícheall cuí ar sholáthróirí príobháideacha chun measúnú a dhéanamh ar a n-oiriúnacht chun Dámhachtainí QQI a thairiscint nó chun an marc cáilíochta TrustEd Ireland a shealbhú.
  • Déanaimid cláir oideachais agus oiliúna a bhailíochtú as a leanann dámhachtainí QQI.
  • Bronnaimid cáilíochtaí agus eisímid teastais Dámhachtain QQI d’fhoghlaimeoirí.
  • Riaraimid ciste um chosaint foghlaimeora ar mhaithe le foghlaimeoirí atá cláraithe i soláthraithe oideachais tríú leibhéal príobháideacha a thairgeann Dámhachtainí QQI agus ar mhaithe le soláthraithe oideachais an Bhéarla a bhfuil an marc cáilíochta TrustEd Ireland acu.
  • Riaraimid ciste um chosaint foghlaimeora ar mhaithe le foghlaimeoirí atá cláraithe i soláthraithe oideachais tríú leibhéal príobháideacha a thairgeann Dámhachtainí QQI agus ar mhaithe le soláthraithe oideachais an Bhéarla a bhfuil an marc cáilíochta TrustEd Ireland acu.

  • Eisímid treoirlínte reachtúla chun bheith mar bhonn eolais faoi nósanna imeachta dearbhaithe cáilíochta soláthraithe
  • Déanaimid nósanna imeachta um dhearbhú cáilíochta soláthraithe a fhaomhadh, a mhonatóiriú agus a athbhreithniú
  • Cuirimid feasacht ar ionracas acadúil chun cinn agus féachaimid lena choinneáil
  • Bronnaimid an marc cáilíochta TrustEd Ireland ar sholáthraithe ardoideachais agus oideachais an Bhéarla a chomhlíonann Cód Cleachtais reachtúil

  • Déanaimid an Creat Náisiúnta Cáilíochtaí (CNC) a chur chun cinn, a chothabháil, a fhorbairt agus a chur i bhfeidhm mar chóras cáilíochtaí bunaithe ar na leibhéil foghlama a baineadh amach.
  • Coinnímid Clár Cáilíochtaí na hÉireann mar bhunachar sonraí cuimsitheach de na cáilíochtaí go léir atá cuimsithe sa CNC.
  • Aithnímid comhlachtaí dámhachtana agus cuirimid a gcáilíochtaí san áireamh sa CNC.
  • Déanaimid monatóireacht ar sholáthraithe lena chinntiú go dtugann siad deiseanna rochtana, aistrithe agus forchéimnithe d’fhoghlaimeoirí agus go dtugann siad aitheantas do réamhfhoghlaim foghlaimeoirí.
  • Cuirimid comhairle ar fáil ar aitheantas do cháilíochtaí eachtracha in Éirinn agus ar aitheantas do cháilíochtaí Éireannacha thar lear.

  • Téimid i gcomhairle le geallsealbhóirí náisiúnta agus idirnáisiúnta maidir le forbairt beartais agus chun bonn eolais a chur faoi thionscnaimh nua.
  • Déanaimid taighde agus anailís agus tuairiscímid ar cháilíocht agus ar cháilíochtaí sa chóras oideachais tríú leibhéal.
  • Téimid i gcomhairle le grúpaí foghlaimeoirí agus le hionadaithe foghlaimeoirí agus tugaimid páirt dóibh inár bpríomhfheidhmeanna agus aithnímid an éagsúlacht a léiríonn siad.
  • Forbraímid tionscnaimh ar mhaithe le feabhsú agus óstálaimid imeachtaí chun foghlaim ónár bpáirtithe leasmhara agus chun dea-chleachtas a chomhroinnt leo.
  • Déanaimid comhpháirtíocht le geallsealbhóirí náisiúnta agus idirnáisiúnta chun tacú le feabhsú córais agus é a threorú, rud a théann chun sochair d’fhoghlaimeoirí ar fud an chórais oideachais tríú leibhéal.

Táimid tiomanta d’fhís d’Éirinn trína seachadtar córas oideachais solúbtha, atá dearbhaithe ó thaobh na cáilíochta de agus mar ar féidir le foghlaimeoirí a bheith muiníneach gur eispéireas foghlama d’ardchaighdeán a gheobhaidh siad agus go gcuirfear luach ar a gcuid cáilíochtaí, go náisiúnta agus go hidirnáisiúnta.

Cuirimid muinín agus iontaoibh an phobail chun cinn i gcáilíocht, ionracas agus dea-cháil chóras oideachais threasaigh na hÉireann trí: 

  • iomláine an Chreata Náisiúnta Cáilíochtaí chosaint,
  • eolas údarásach agus cuimsitheach faoi cháilíochtaí agus deiseanna foghlama a sholáthar;
  • rialú agus treoir iontaofa a sheachadadh
  • cáilíocht soláthraithe agus a gcuid clár a bhreisiú agus,
  • tionchar a imirt ar athrú córais le léargas agus anailísí.

Bunaímid ár gcur chuige i leith ár gcuid oibre féin agus an tslí a n-oibrímid lenár ngeallsealbhóirí ar luachanna soiléir agus ar iompraíochtaí gaolmhara. 

Is foras poiblí neamhspleách muid, a oibríonn laistigh de chreat leathan bheartas an Rialtais. Cuirimid romhainn ár n-údarás rialála a chur i bhfeidhm go trédhearcach, go cóir, go neamhchlaonta agus go hoibiachtúil.

Tá meas againn ar ár bhfreagracht i bpáirt le grúpaí eile chun muinín a chinntiú agus feabhsú leanúnach a dhéanamh ar oideachas agus ar oiliúint. I gcomhpháirtíocht le grúpaí eile, tugaimid faoinár dtosaíochtaí agus ár ngníomhartha ar bhealach comhairleach, comhoibríoch agus cuimsitheach.

Glacaimid agus cothaímid muinín agus ionracas inár gcinnteoireacht agus inár mbeartais, inár ngnásanna agus inár rialúchán. Ar fhianaise agus bunaithe ar dhea-chleachtas náisiúnta agus idirnáisiúnta a bhunaímid ár gcur chuige.

Tá an fhoghlaim agus an nuálaíocht i gcroílár a ndéanaimid agus an chaoi a ndearaimid ár gcórais agus ár bpróisis ghnó. Cothaímid ár saineolas agus ár n-eolas agus foghlaimíonn muid ónár gcomhpháirtithe náisiúnta agus idirnáisiúnta chun tionchar a imirt agus chun daoine a threorú, a chomhairliú agus chun cúrsaí a rialáil ar bhealach údarásach agus freagrúil.

Is mór againn taighde, léargas agus anailís chun ár dtosaíochtaí agus ár ngníomhartha a bhaint amach le tionchar dearfach agus intomhaiste.

04_QQIWebPattern-Certs